SJF:s administrativa servicepaket
Skulle er klubb vilja ägna mer tid åt judo och mindre tid till det administrativa arbetet? Då finns huvudkontorets erbjudande till alla klubbar, Servicepaketet – Mer tid för judo!
Vi som jobbar på huvudkontoret kände av ett stort behov ute bland klubbarna av att få avlastning. Viljan och drivet finns där men det är svårt att få tid till att sätta sig in i det administrativa arbetet. Vi kan inte hjälpa alla på plats men vi har möjlighet att fånga upp er och hjälpa er från ett “molnperspektiv” genom SJF:s administrativa servicepaket.
Vad vi kan hjälpa er med:
– Projektstödsansökningar och återrapporter.
– Medlemsregistrering.
– Inlämning av klubb och årsrapport.
– Ständigt uppdaterad och färsk information om klubben och dess verksamhet.
Kostnader och bidrag:
Avgiften för att teckna ett serviceavtal under ett år beror på klubbens medlemsantal då avtalet tecknas. Dessutom ges bidrag från Projektstöd IF för att delfinansiera avgiften. För att bidraget ska beviljas ska avtal om servicetjänster vara underskrivet.
Medlemsantal | Avgift | Bidrag |
1-50 st | 3000 kr | 3000 kr |
51-100 st | 4000 kr | 3000 kr |
101-150 st | 5000 kr | 4000 kr |
151-300 st | 7000 kr | 5000 kr |
301+ st | 8000 kr | 5000 kr |
Låter detta intressant?
Läs mer om Servicepaketet eller kontakta Klara Rönnebrand eller Åke Sundkvist på huvudkontoret på telefonummer 018-4300510 eller på info@judo.se så hjälper vi er.